dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Jag fick Godkänt!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

I fredags hade jag bara matte och då fick vi tillbaka det jättesvåra matteprovet och vet ni vad:D JAG FICK GODKÄNT, ett starkt G blev det:D Nu har jag klarat alla prov i matte D och nu väntar bara det muntliga och nationella:P Trodde aldrig jag skulle klara det men det gjorde jag så YEY:D Efter matten käkade vi och sen åkte jag hem för att börja göra mig i ordning till Stadt:)
 
 

Varje gång har jag blivit hjälpt med att fixa ögonen och jag köpte en eyeliner när vi var i London så nu tänkte jag för en gång skull prova själv:P Jag är ju inte en sminktjej direkt, började ju rätt sent men när man flyttar och börjar på högskola/universitet så kan man ju inte ringa sina kompisar så de kan fixa mina ögon innan en fest eller något liknande:P Så jag prövade och det blev ganska bra faktiskt, var tvungen att skicka en bild till kompisarna för att veta om det blev bra för jag hade ju ingen aning;)
 
 
Så först såg jag att Sara var inne på chatten men hon svarade inte på mindre än två minuter så då frågade jag Jenny men hon var inte heller bra på att svara snabbt så då blev det Lisen och hon var bra på att svara snabbt:D Sen svarade de andra också så alla fick se och de sa att det blev bra:D Tänk att det gick och sen tog jag bussen till stan och till Saras syrras lägenhet som vi fick låna och sen var det party hela natten lång:P Träffade Milla och Emma där och vi stod och pratade länge, trevligt och sen fick de skjuts till vår lilla ort som vi bor i:P Vi ses:)

Kommentera här: