dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Födelsedag!

Heeeeeeeeeeeeeeeej!

Idag är det min födelsedag:D Mamma och pappa kom in sjungandes med tårta och presenter på morgonen:) Jag fick fyra paket idag, hade ju fått massor innan och pengar fick jag också:) De fyra paketen var nya hörlurar, melodifestivalen-notbok och två säsonger av Two and a half men:) Eftersom jag hade sovmorgon så sov jag en stund efter för jag tänkte inte vara uppe i tre timmar innan jag skulle åka:P När jag kom till skolan grattade kompisar och klassen mig:D Har haft svenska, NkB och miljökunskap idag och det känns inte som om något speciellt har hänt:) På bonnarundan ska i alla fall mamma och pappa ta hand om tandborstningen:)
 
 
Sedan var det scouter och där var det några som visste att jag fyllde men i slutet så sa en ledarkollega att vi skulle sjunga för mig, väldigt snällt:) Ledarsamling efteråt och vi pratade om lägret och det blir ungefär 30 härifrån som ska med:D Jag, Lisen, Filip och Gustav ska ju alltid hålla på och reta varandra och då hotade Filip mig med att han skulle ta bort mig som vän på FB och då sa ju jag som man brukar på skämt "gör det då":P Upptäckte nu att han gjorde det, haha:P Trodde ingen orkade göra det men tydligen han, haha:P Har haft en bra födelsedag tycker jag!! Dock fick jag ett brev från försvarsmakten och de frågade om jag ville vara med, aldrig:P Vi hörs:D

Kommentera här: