dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

En månad kvar, sen inlämning!

Hejhej!

Idag har det varit onsdag som innebär projektarbete och naturkunskapslektion:) Har i stort sett bara jobbat med projektarbetet och idag är det exakt en månad kvar tills det ska vara inlämnat! Känns lite som om jag har ont om tid men jag får jobba på:) Blev lite studentsnack med klassen också men jag vet inte riktigt hur det blev sen för jag och Emma gick på toa:P Efter skolan kom jag hem och käkade lite:) Råkade somna i soffan efteråt för onsdagar är alltid så intensiv med ljud runt omkring så man bli jättetrött när man kommer hem:/
 
 
Tur jag ställde klockan för det var PT-träning idag och vi körde på bra med alla maskiner:) Lite mer hårdträning denna gången och intervallerna var jobbigare än vanligt också;) Får se om jag vaknar upp med träningsverk imorn:P Har skrivit ett CV och personligt brev som jag ska söka sommarjobb med och jag ska skicka till förskolorna och fritidshemmet runt om i trakten:) Har skrivit adresser och namn på kuverten men inte skrivit ut CV:t från datorn än för det blev sent så jag gör det imorn:P Frågade några om de kunde vara referenser och en svarade fort men den andra borde man nog vänta med svar innan man skickar breven:P Ha det gött så ses vi förhoppningsvis imorn:D

Kommentera här: