dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

2012-10-26!

Hellojsan!

Idag har jag haft matte och hållbart samhällsbyggande:) Det har varit bra men det blir en hel del argumentationer och beslut på sista lektionen:P Känns inte så bra att det är sista lektionen på veckan för man är inte piggast då:P Sen skjutsade jag hem Jenny, hennes kille, Nils och Niklas:) När man släppte av den sista var jag vid busstationen och gissa vilka som kommer cyklande då:P Jo det var tonårskillarna i scouterna:P Jag åkte då bakom dem eftersom de kom först på gatan och de tar upp hela gatan och gissa vad:P
 
 
De cyklar jättelångsamt och efter ett tag så stannar de också:P Men då tutade jag och sen när jag körde en annan väg så kom en av dem igen så då tänkte jag stå för gatan men det blev lite svårt:P Men när jag körde hem igen kom jag bakom en annan av killarna fast då vevade jag ner rutan och körde jämsides istället:P Den hemresan från busstation var nog inte den snabbaste:P Här hemma har jag satt in mina skolkort i ramarna så nu sitter de uppe:) Tänk att det är sista skolfotot om man inte räknar studentfotot:) Imorn blir det GBG så jag ska lägga mig nu, sov så gott!

Kommentera här: