dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Te!

Hejsan hoppsan!

Sovmorgon till tio i tolv idag:D Eller min lektion började då men jag sov i alla fall till nio:D Svenska hade vi först och då tränade vi på att anteckna:) Efter maten hade jag fysik och matte och man ska räkna på bägge lektionerna:P När man kom hem åt man lite och tittade på Gilmore girls och sen drack jag en kopp te igen:) Min röda prickiga mugg är megastor så jag var tvungen och se hur många deciliter den rymmer och det var en halvliter:P Så en kopp för mig är egentligen två eller till och med tre koppar som man normalt brukar dricka ur:P
 
 

Jag har hittat ett jättegott te:D Nu har jag tre jättegoda smaker som jag vet om medan några är jätteäckliga och resten funkar att dricka bara för att dricka något varmt:) Funderade på att räkna lite matte nu för jag har matteprov på fredag men vi får se:P På torsdag är det marknad:D Har kanske sagt det men då ska jag få nöjet att gå till Ullas hemkokta kolor för de är de godaste kolorna på marknaden:D Fast halva nöjet med marknad är ju träffa folk:P Sån är jag och kommer alltid att vara:P Men vi ses imorn, sov gott!

Kommentera här: