dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Spela in!

Heeeeej!

Igår på fotografisk bild gjorde jag ett litet collage av mina yrkesdokumentationsbilder, alla utom ett kort:P Jag tog yrket gyminstruktör & receptionist:) Syrran jobbar där så jag orkade inte komma på något annat:P Sedan hade vi svenska och då fortsatte jag att skriva om Baudelaire:)



Efter maten hade jag bara engelska och då ska vi börja med nationella speaking-delen och jag ska vara med Emma då:) Det är bra för det är lätt att prata med henne eftersom jag gör det dagligen:P Vi andra tittade på film, kommer inte ihåg vad den hette men den handlar om en irländsk familj som inte har pengar och klarar sig ändå:)



Efter skolan var det den sista orkesterövningen denna terminen, hoppas jag kan vara med nästa termin:) Vill inte riktigt släppa orkestern än:) Vi spelade in lite låtar, på en låt hörs det att jag råkar slå i min stråke i notstället mitt i låten:P Sedan övade på de låtar med Olivia och min lärare som skulle spelas på konserten då jag inte var med pga krocken men nu ska vi spela de låtar lite senare så vi övade igår:) Hemma pluggade jag lite och gjorde i ordning i rummet för jag tyckte det var för mycket grejer:P Ha det gött!

Kommentera här: