dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Sista nationella provet i engelska förutom muntliga!

Morsning!

Idag har jag haft nationella i engelska B, läsa och lyssna-delen:) Jag gjorde inte det i klassrummet utan i ett grupprum som tur var så slipper jag bli jättestressad och kanske höra dåligt på lyssnadelen så istället hoppas jag att jag gjorde bra ifrån mig:) När jag kom tillbaka till klassen hade dock alla ätit men Adam följde med om han fick låna mitt häfte i utbyte:P Det är tydligen europadagen idag så vi fick dansk mat;)



Sedan hade jag utvecklingssamtal och det gick som det brukar och sen hände det inte så mycket:) Efter skolan skulle jag övningsköra och tyckte inte att det var någon idé att åka hem så jag fick följa med till musikskolan och spela spel utanför när Adam hade gitarrlektion:P Sen följde jag med honom till replokalen och sen gick jag tillbaka till torget och affärerna där jag hittade two and a half men, säsong tre och en klänning:)



Jag skulle övningsköra 17:15 men läraren kom inte förrän 17:45 och vi började inte köra förrän 18:00 så det minsta han kunde göra var att efter lektionen skulle jag köra hem så jag slapp bussen och sen åkte han hem till sig alltså tillbaka in till stan:P Sånt som händer:P Här hemma har det inte hänt så mycket så jag hälsar god natt:)

Kommentera här: