dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Nu är alla finalklara!

Tjenna!

Idag har det varit ännu en dag med sommarvärme:) Jag sov till tolv och satt i pyjamas väldigt länge idag också:P Åt på altanen i pyjamas till och med;) Grannarna/släkten som var pappas kusiner med barn alltså mina åtta sysslingar på den sidan satt och hade mors dagmiddag på deras altan:P Stolar gick sönder hörde vi och flygande stolar förekom också:P



Mina sysslingar var ute och lekte på gatan precis utanför vår altan så det kändes lite pinsamt där att äta lunch i pyjamas och mina tofflor men jaja:P Har pluggat lite också och nu tror jag att jag inte har så mycket mer skolarbete att göra:D Mästarnas mästare är spännande nu, det är finalklart! :) Det är Anna le Moine, Magnus Wislander, Pernilla Wiberg och Jörgen Jönsson som ska tävla om titeln Mästarnas Mästare 2012, ett bra gäng! Jörgen är en krigare, syns i nattduellen:P Ha det gött:D

Kommentera här: