dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Körskolan och körteori!

Morsning!

I måndags började jag klockan 12.10 men jag var där lite tidigare för jag skulle göra en sak:) Sedan hittade jag Vivian i studielandskapet och där pluggade jag idrott:) Vi ska skriva en hälsoanalys om oss själva och den låter väl som den låter:P Nu är den inlämnad så vi får väl se vad läraren säger:P



Efter maten hade vi matte, kemi och fotografisk bild:) Hände inte något speciellt och jag lämnade in min fotografisk bild-inlämning, yrkesdokumentation:) Efter skolan gick jag till körskolan eftersom jag skulle på teorilektion där:) Bägge lärarna som jag kör med kramade om mig och frågade hur jag mådde och sa att sånt händer så de är väldigt snälla:)



På lektionen var vi uppdelade i tre grupper och jag hamnade självklart i tjejgruppen:P Vi gick igenom olika vägmärken denna gången och vägar:) Denna grej är rolig, vad är det man kör ut på om någon kör om dig? Man kör ju ut på vägrenen, eller hur? Men vissa säger väg-grenen och inte väg-renen:P Den är jätterolig för jag testade mamma och syrran på det och de hade fel eller de uttalade fel:D När jag kom hem stensomnade jag på soffan och då blev det inga läxor gjorda:P Vi hörs!

Kommentera här: