dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Jag var tydligen väldigt saknad!

Gokvällen!

Måndag den sjunde maj och jag gick till bussen i idrottskläder eftersom vi hade orientering idag så jag och Jenny bytte om hemma och tog en buss från rese direkt till skogen:) Där sprang vi och hittade även Sara Ka.. :) Vi hittade dock inte 43 jag och Jenny men Sara gjorde det på slutet:P



Sen åkte vi buss tillbaka till skolan och bytte om, upptäckte sen att vi bara hade en kvart på  oss att äta så det blev lite stressigt:) Matte och Kemi stod på schemat sen:) Innan jag åkte hem köpte jag sockar eftersom mina andra är det hål i:P



Kändes roligt att få vara scoutledare igen och när jag pratade med åttorna och niorna så hade de saknat mig:) Den enda killen som går i åttan gav mig en kram det första han gjorde, så mycket var jag saknad:P Idag bakade vi pinnbröd med spårarna och hade det trevligt vid elden:) Imorn är det Framtid 2012 i skolan, i arenan så hoppas inte bussen dit blir lika trång som förra året:P Sov så gott ikväll!

Kommentera här: