dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Eurovision song contest 2012 finalen!

Hejhej!

Nu sitter jag här och väntar på resultatet från Eurovision song contest 2012:) Idag sov jag ganska länge, till tolv:D Sedan satt jag vid TVn till halv fyra i pyjamas för jag orkade inte göra i ordning mig:P Jag skulle plugga också men orkade inte det så jag fixade en sak inför karnevalen istället och skrev blogginlägg:P


Klockan åtta var mästarnas mästare så jag tittade på det och åt scones:D Nattduellen blev en riktig kamp där de välte bordet och slog huvudet mot varandra:) En kamp mellan två Jörgen Jönsson och Anders Järryd och som ishockeyspelare så vann han den nattduellen:) Har inte gjort så mycket mera, ätit lite kladdkaka också och druckit upp min mer från igår:) Nu väntar resultatet och sen sova, ha det bäst!

Kommentera här: