dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Alla åtta skypar tillsammans!

Hejhej!

Idag råkade jag sova till halv ett:P Det var inte riktigt meningen eftersom jag visste att jag skulle göra ganska många saker idag:P Jag har räknat matte, försökt i alla fall och nu har jag bara några tal kvar:) Sen har jag cyklat till syrrans jobb och tagit kort på henne, hennes kille och saker som finns där för att kunna skicka in till fotografisk bild-läraren:)



Precis efter jag kom hem skypade jag med alla från Fårö:) Vi har dock blivit åtta men det var trevligt:) Det blev inga videor utan det blev röstchatt kan man säga så man märkte aldrig när någon skulle börja prata så alla pratade i mun på varandra eller så blev det knäpptyst:P Det var bra att vi fick det gjort men nu ska jag sova och imorn är det coopertest, 3,6 km ska jag springa... Lycka till, till mig och vi ses imorn!

Kommentera här: