dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

17 Maj 2012 och Ben & Jerry's!

Heeeeeeeeeej!

Det var längesedan nu, sorry! Jag har helt enkelt inte orkat med bloggen ett tag... I torsdags så hade jag lov och var fortfarande i chocktillstånd:) Kvart i åtta på morgonen åkte jag för att säga farväl till mina scouter som åkte på scoutläger:) Jag kände hade knappt varit utanför mitt hus så det kändes bra att prata med människor och så:)



Eftersom många i scouterna är med i orkestern så frågade de mig hur jag mådde och de är så snälla och gulliga:) En som går femman gav mig till och med en kram, jättegulligt:) Killarna i åttan var också snälla på sitt eget sätt och ledarna är ju också snälla och skulle tänka på mig:) När jag kom hem gjorde jag nog nästan inget förutom att äta en Ben Jerry's:) Var i källaren hela dagen och tittade på TV/two and a halv men och somnade på soffan där nere och sov där hela natten:P Hej svejs så länge!

Kommentera här: