dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Gårdagen men temaarbetet!

Hejsan hejsan!

Igår hann jag tyvärr inte blogga:( Jag började tidigt med det vanliga på tisdagsmorgonen, fotografisk bild och då var jag modell för Rebecca:) Jag höll på att vara ett litet barn men det var roligt:D Sen hade vi svenska men läraren var sjuk så vi gjorde inte så mycket:P När de flesta i klassen hade samhäll stannade jag kvar och läste och jag blev tydligen anställt som fru i Davids, Adams och Saras film:P



Sedan hade vi Engelska och då gjorde vi inte så jättemycket förutom ett grammatikpapper:) Det sista hade vi biologi och vi har ju fortfarande ingen lärare men jag jobbade på med hundars beteende med Niklas och Johanna:) Vi satt ute för det var över 20 grader varmt och man kunde sitta i linne:D Var den göttaste dagen i värmen:D



Efter skolan spelade jag cello och när man ska börja får man en visselpipa i handen:P Det är bara för att vi spelar the Great Western och då står det att man ska vissla i början och en gång i mitten av låten:P Så nu ska jag vissla i visselpipan och inte spela en konstig flageolett som inte är en riktig flageolett:P Vi spelade massa roliga låtar och jag är riktigt taggad för de konserter som blir i maj:D Hela kvällen satt jag med temaarbetet och det var inte det roligaste:) Hare gött!

Kommentera här: