dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

På tre stycken, bara idag!

Hejsan!

Denna vecka är det ännu en ny ordinarie på jobbet så det blir mycket att hälsa:P Det är massor med nya barn som kommer hem från deras semester nu också så massa nya ansikten och namn så det snurrar i hjärnan:P Tur att inte vikarierna är nya;) Denna vecka är Ebbas sista, lite sorgligt blir det allt:( Jaja, vi kanske ses i skolan sen, vem vet:P Imorse hade jag nog mitt livs snabbaste cykeltur:P Det brukar ta 12 minuter att cykla till jobbet och då cyklar jag ganska fort:) Idag när jag lämnade huset såg jag att jag bara hade 8 minuter på mig så då var det bara att cykla det fortaste man hade och det var ju inte roligt att det blåste jättemycket och det duggade lite också så inte den roligaste cykelturen:P
 
 
Idag har jag bytt blöja på tre barn vilket inte är det roligaste, men men... Efter jobbet åkte jag direkt till busstationen, till stan och bokade in en övningskörningslektion:) Nästan direkt efter det tog jag bussen hem igen för att åka till Vicke vire igen, den härliga kusinen som hälsar på här i den lilla byn:P Han är ju bara för rolig, kan sjunga jättefint och kan till och med den rätta texten också:) Han sa åt mig att jag skulle åka hem också efter att han hade borstat tänderna:P Så jag gjorde det och nu har jag inte gjort mycket men snart är det sovdags även för lilla mig, ha det gött:)

Kommentera här: