dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Övningsköra nästan hela dagen lång!

Hejsan!

Igår var det lördag och då gick jag upp ganska tidigt, käka frukost och sen ut och övningsköra till Skara:) Det ryktades om att de hade lila converse i rätt lila färg:D Det stämde men de hade bara låga lila converse och jag vill ju ha de som är ett snäpp högre i lila och det fanns tyvärr inte så inga skor blev det idag:)Vi letade efter en fjärde säsong av two and a half men det fanns inte heller så i korgen låg bara en godispåse:P
 
 
När vi kom dit så var det ganska fint väder men när vi kom till kassan började det spöregna och sen började det åska också så när vi skulle till bilen sprang vi tillbaka och på vägen hem fick jag träna att åka i regn:P Då åkte vi till Lidköping och åkte runt i kvarteren för att öva lite stadstrafik:) Sen åkte vi hem igen och åt mat:) Efter maten övningskörde jag och mamma lite till fast i vår lilla stad/by/samhälle eller vad man kallar det:P Efteråt åkte vi bort till William för han hade 18-årskalas och hans syrra hade precis konfirmerat sig den dagen också:) Jag körde dit och hem:D Men det var trevligt och Niklas kom ju också:)

Kommentera här: