dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Känna på dörrarna både inomhus och utomhus innan jag känner att jag kan åka hem!

Hejsan!

Idag har jag haft en timmes sovmorgon:D Fast jag fick sluta sist också, jag skulle stänga:) Innan jag åkte hem kände jag på alla dörrar först inomhus och sen samma dörrar fast utomhus för att jag skulle känna att "nu kan jag åka hem":P Det är ett stort ansvar att stänga en hel förskola ju och det blir en dag nästa vecka också och man ska ta ut alla sopor också innan:) Inte lika trevligt eftersom man måste tömma där man slänger blöjor också...;) Jag har fått massa sand på mig hela dagen, kanske inte borde sitta på kanten vid sandlådan kom jag på:P Spöken har jag haft bakom ryggen också som inte vill visa sig:P Undra vilka det kunde ha varit;P I alla fall har det varit roligt idag också och mellanmål blev ett utomhusmål, mysigt att äta ute:)
 
 
 
Här hemma har jag varit bänkad framför TVn med ont i magen-värk, inte så roligt... Men när syrran kom hem så har det varit hög musik och massa parfymer och hårsprej som är svårt att andas för min del och överrösta TVn är inte så roligt men sen kom syrran och förfestade i soffan med mig;) Hon stängde av TVn och tog min dator som jag hade för att kolla facebook, min facebook också och sen tog ett glas och drack... Hur roligt tror ni jag tyckte att den förfesten var när jag varken får titta på TV eller använda min dator, min facebook...:P Tur att hon åkte igen efter en stund så nu har jag faktisk spelat cello:D Över en månad sen jag gjorde det...:) Imorn ska jag åka till jobbet igen och sen är det övningskörningslektion i stan:) Ha det bäst!

Kommentera här: