dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Fredag och huvudvärk!

Morsning!

I fredags var det en lång dag för mig, jobbade från 07.30 till 16.00 och det var jättevarmt den dagen också så man får jättelätt slaganfall:) I slutet var man arg på allt och lite till men man fick kämpa att inte skälla på barnen in i det sista:) Det var ju jättevarmt och baren badade i en balja och den stod inte i skuggan precis så när man ska vakta barnen så måste man själv vara i solen och dricka vatten hade jag nästan ingen tillgång till för då måste jag gå ifrån barnen och det är inte bra så den sista timmen kände man hur huvudvärken kom men jaja:)
 

Hemma så gjorde jag inte så mycket, slappade och kollade på film som gick på TVn:) Systrar i jeans och den har jag ju hemma men det fanns inget annat att se på men det är ju roligt att se på film med reklam i också ibland;P Ha det gött:)

Kommentera här: