dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Skridskor med klassen!

Heeeeej!

Idag är det en ny vecka och då började jag med att få skjuts till skolan för att lämna av hälften av allt jag hade med mig i skolan för att sedan åka till isstadion:) Vi har alltså åkt skridskor på idrotten:) Synd bara att vi inte fick vara inne i arenan men vi åkte både ut och inne och i isstadion med massa småbarn:P Vi körde lite lekar och då ramlade jag en gång och nästan en gång;P



Efter maten hade vi matte och sedan skulle jag fota i studion:) Efter skolan var jag som vanligt scoutledare och då hade vi pastorn på besök:) Pratade om att alla människor är fina:) Här hemma har jag inte gjort så mycket än men ätit en tallrik med gröt och äppelmos och spelat cello har jag gjort:) Hade gött så ses vi imorn:D

Kommentera här: