dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Melodifestivalen 2012, deltävling 4!

Morsmors!

Sedan var det helg och nätterna har varit hemska, bara hostat, hostat och hostat:( Har vaknat en gång i timmen och druckit vatten för att halsen är jättetorr, tagit lypsyl för att läpparna är jättetorra och försökt hälla i mig lite hostmedicin. Allt detta på natten så ni kan förstå att jag är jättetrött också...



I lördags mådde jag lite bättre i alla fall, inget ont i huvudet eller halsen:) Hostan var ju kvar och förkylningen var nästan borta och febern kom lite då och då. Åt inte så mycket den dagen heller men jag kollade på melodifestivalen med mat som syrran hade lagat och sedan åt jag lite chips, orkade typ inget;) Nu är alla deltävlingar slut:)

Kommentera här: