dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Lyckades nästan komma till skolan!

Tjenna!

Sedan var det fredag och då hade jag verkligen bestämt mig för att gå till skolan så jag gick upp klockan sex, åt bara en macka eftersom jag inte hade någon matlust... Gjorde i ordning mig och när man kommer till köket så säger syrran att jag ser helt drogad ut och tvingar mamma och pappa att säga att jag inte får gå till skolan, så kan det gå.



Istället för att vara hemma så var jag tvungen att åka till mormor och morfar och där fick jag ligga i en soffa som var alldeles för kort så jag fick aldrig sträcka på benen förens de flyttade en annan soffa till TVn:) Där tittade jag enbart på TV och mormor tvingade i mig lite dricka men ingen mat. Sedan åkte vi hem till mig och då gjorde jag inte så mycket andra saker men på kvällen satt jag i rummet och höll på med fotografisk bild eftersom jag kände mig ganska frisk:) Hade dock feber, ont i halsen och i fredags började jag också få hosta och förkylning:(

Kommentera här: