dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Äntligen klart med att fota de uppgifterna!

Hejsan!

Idag har det varit skola igen och fått träffa alla klasskompisar igen:) Först hade vi idrott och då blev det handboll som leder till att man får springa mycket:P Valde att stå i mål på några matcher:) Sedan hade vi mat och matte:) Hjälpte Jenny ungefär hela lektionen och Adam några gånger och själv försökte jag lösa några uppgifter men jag orkade inte:P



Sedan försökte jag göra så att Emma skulle dra sig ur foto-dagen men det gjorde hon, det var ett himla liv:P Hon sa att jag skulle fota Jenny istället och Jenny sa Emma men sen fick jag med Jenny om jag fick med mig Adam också och han var tvungen att jobba, han skulle med om jag fixade någon som han kunde intervjua och jag fick typ panik så jag ska mig själv så nu är jag med i NLT igen fast i webben:P



Sedan fick jag med mig Jenny, Adam och David och då fick de blåsa upp ballonger eftersom jag inte kan det pga mina öron men jag hade min speciella ballongpump:) Sedan kom Maja, Monica, Vivian och Emma också och hjälpte till:) Hoppas det blev några bra kort och sedan så tog jag lite roliga kort på Jenny, David och Adam med hattar och extra armar:P Monica fick äran att spräcka alla ballonger sen, värsta skottlossningen lät det som:P



Efter skolan var det dags att vara ledare igen och då frågade jag vår ansvarige om jag vilket material jag får ta med mig till ska'ut blå och jag får ta med mig vad som helst som tur är:) Vi spelade spel med våra scouter och det var roligt för barnen lyssnade verkligen på oss och hade det roligt:) Nu ska jag duscha och sova så god natt!

Kommentera här: