dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Nya bågar och glas!

Helloj!

Webbdesign på Norra! Nere i källaren bland alla gamla skyddsrum med inga fönster... Lite läskigt är det allt men det fanns jättesköna och bra kontorsstolar och stora skärmar så jag är ganska nöjd ändå:D Vi gick igenom grunderna idag och jag kunde redan allt men lite repetition är aldrig fel:D Tror jag kommer gilla kursen:D Lite körigt med parkeringar idag och jag har bara tio minuter på mig men idag fick vi sluta tidigare så jag hann men stressig blev det:) Plus att i Sverige ska det regna och då måste man få ingång vindrutetorkarna också samtidigt som man kör förbi massa "tomma" parkeringsplatser och blir glad men nej, det var en moppe som stod där istället så jag fick köra runt hur länge som helst tills någon bil skulle åka hem och då fick jag en plats:P
 


 

Miljökunskap och snack om massa skolmat gör att man blir hungrig och det är inte så bra att ha en halvtimmes lunch då man blir lite sådär stressad men det lugnade ned sig när jag hade slutat skolan:D slutade 13:20 idag men jag hängde med och fikade med några i klassen och stannade kvar till de andra hade individuella:P När jag kom hem åkte jag nästan direkt till optikern för att hämta mina glasögon:D Jag blev nöjd och på bilden som ni har sett tidigare var det den högra bilden som jag valde:P
 

 
 
Sen packade jag cellon åkte vidare till min cellolektion som ska vara på torsdagar nu för tiden:P Jag tänkte så att jag ska spela cello varje vecka men olika dagar, varannan tisdag/torsdag så då blir det varannan orkester/lektion:) Hoppas det funkar och på tal om cello så fick ett brev på posten:) Jag undrade vad det var för det såg ut som ett inbjudningskort från någon men det visade sig vara ett tackkort från Olivia som spelar cello men hon får inte vara med längre eftersom hon slutat skolan:( Trodde aldrig att jag skulle få ett tackkort så en överraskning blev det:) Tittat på Robinson, revanschen och det börjar bli spännande:) Det är bara fyra avsnitt kvar och nästa vecka är det sammanslagning så om exakt en vecka vet vi vem som vann:D Har fått en klipptid idag också, nästa vecka innan jag ska på kusinernas kalas:) Vi får se vad som händer imorn, har lite olika saker inplanerat men som sagt, vi får se:P Ha det gött!

Kommentera här: