dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Ska inte röra något instrument på länge!

Heeeeeeej!

Idag är det den fjärde april och då betyder det att det är fyra dagar kvar till min födelsedag:D Jag längtar:D Idag har jag bestämt att jag inte ska röra på något som har med instrument att göra! På tre dagar har fyra gitarrsträngar rykt och nu när jag skulle spänna min stråke så hade den också gått sönder så nu ska det skickas på lagning:( Det ska ta minst två veckor tills jag får den:(



Så när jag surat tillräckligt här hemma så åkte jag och mamma och köpte nya strängar, hon köpte dock fel till den akustiska men till elgitarren så köpte hon rätt:) Hon köpte en födelsedagspresent också till mig:D Syrrans killes faster var samtidigt i affären och även Adams gitarrlärare:P Lite roligt men nu kan jag spela gitarr om den nu är stämd för jag tänker inte röra stämskruvarna längre:P Man kommer till fina ställen när man övningskör! :)



Jag har övningskört också, sju mil ungefär:D Vi började med att jag fick köra lite själv på en grusplan och öva på att vara själv i bilen:P Sedan skulle jag träna att backa och runt en grej också, gick galant:D Efter några gånger i alla fall:P Sedan har jag parkerat på en tom parkering och då skulle jag backa ut från den och körde rakt in i trottoaren:P Pappa var tvungen att kolla om något hade hänt men det hade inte det:D Sedan när jag skulle köra ut till en väg så stod jag i en jättebrant backe och då så råkade jag gasa lite för mycket för i slutändan luktade hela bilen bränt:P Vi övade inte backträning mer sen idag:P Nu ska jag sova men vi hörs!

Kommentera här: