dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Sista dagen, dag 4!

Hejsan!

Sista dagen i Krakow och Polen var i nationalparken i Ojcow:) Det var hur fint som helst och vi gick väl i fyra timmar eller något:) Jag tyckte det var mysigt och trevligt, lite jobbigt när det bara var uppförsbackar hela tiden men det fick man stå ut med eftersom det var så fint:)



Denna kväll fick Sara styla mig för hon ville också det någon gång:) Det var tänkt att hela klassen skulle äta tillsammans men eftersom vi inte bokade något så kunde man inte ta in en hel klass just då så jag och några åt ännu en gång på KFC i gallerian:) Denna kväll hittade jag två linnen:) Jag har bara köpt linnen kan man sammanfatta det hela:P Det är väldigt billigt att åka buss i Krakow vet jag för det kostar fyra svenska kronor, helt otroligt:)



När vi kom tillbaka till hotellet så var det jättesent och vi i klassen ville ut men vi fick inte för lärarna och som sagt var det jättesent så vi hoppade det:) Vi satt på rummet och pratade istället:) Sen så var man tvungen att packa väskan också så det gjorde man både på kvällen och nästa dag på morgonen och då var det att gå upp tidigt men jag lyckades med det också:)

Kommentera här: