dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Pocketomslag!

Hejhej!

Igår efter släktmiddagen övningskörde jag:D Syrran och hennes kille åkte med:P Först åkte vi till ICA för de skulle hämta ut ett paket och köpa mat:P Sedan skjutsade jag hem dem till syrrans kille och då åkte jag vidare till stan:) Där övningskörde jag ett tag och tyvärr kunde jag inte vara med Emma och Monica:( Som tur var fick jag åka till Adam, känns ju inte så bra att dega hemma på sin 18-årsdag precis;)



När jag kom till Adam så gick vi direkt bort till hans träning och där träffade man några klasskompisar till, Annie, Johanna och Husse:) Husse tränade också och de andra gick hem sen:) Så när de typ brottades med varandra läste jag min svenskbok:) Den är riktigt bra faktiskt:D Efteråt gick jag och Adam till donken och åt och sen gick vi hela långa vägen hem till Adam igen, det är en bit faktiskt:P Där fick jag tårta och nästan direkt efter var jag tvungen att åka hem:) Räknade dock matte efteråt men jag får fira mer ordentligt sen när alla vännerna är hemma vilket de inte var:)



Idag har jag gjort läxor in i det sista, blev precis klar med min pocketomslag:) Först åkte jag till syrran som var hos sin kille och där tog jag snabbt några kort och nu har jag redigerat den i ungefär tre timmar:) Dagarna kan bli lite stressigt nu men har man många läxor så har man, inget man kan göra åt:) Imorn börjar skolan igen och om mindre än två veckor är jag i Polen med min underbara klass:D Sov så gott!

Kommentera här: