dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Genrep för min del med orkesternlåtarna!

Hejsan hejsan!

Sovmorgon satt inte helt fel idag:D Första lektionen blev istället svenska idag och då hade de andra i klassen bokredovisning och det enda jag gjorde var att titta på ett TV-program om katoliker:P Inte så ansträngande men sen var det samhällskunskap B för klassen och eftersom det var redovisning trodde jag att Adam, David och Sara skulle visa sin film där jag är med i men så blev det inte idag:P



Efter maten hade vi engelska och då var jag nära på att somna men vi gick bara igenom texterna som vi ska ha i nationella:P Sen så slutade skolan för min del:P Jag och Emma gick och köpte glass, jag köpte en Ben & Jerry's:D Har varit lite hängig de senaste så det passade bra med det och lite two and a half men:) Nyss så satte jag gång en eld i kabinen så nu är det varmt i källaren:P Ska sova nu men ha det gött!

Kommentera här: