dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Fredag den trettonde!

Hejsan!

Igår var det fredag den trettonde och jag börjar med matteprov om logaritmer:) Det kändes faktiskt ganska bra så när man klev ut ur klassrummet var jag ändå ganska nöjd:) Det trevliga hålet man har varje fredag är rolig och då gjorde vi egentligen inte så mycket, satt mest i en soffa och väntade på att maten skulle öppna:P



Sedan hade vi geografi och då fick vi ett papper av läraren om Polen-resan som vi skulle ta med hem som handlade om att man ska uppföra sig:) Sedan pratade jag med Johanna om vår biologiredovisning som ska ske strax och frågade henne lite om hur stadt är:) Det var bra att jag gjorde det:) Vi beslutade om att vi, Jenny och Sara skulle gå på stan och hitta en tröja till mig:)



Eftersom jag är så kräsen och säger nej oftast till allt så tog det ungefär en och en halvtimme att hitta något som vi alla gillade:) Sedan hade jag fysik och åkte hem vid fyra:) Vid sextiden igen åkte jag inte till stan efter att ha ätit, duschat och bytt om för att sedan åka till Jenny:) Det började med att Jenny, hennes kille och jag köpte kebabrulle som vi delade med Jennys syrra också:)



Sedan kom det lite folk då och då, vi tre hämtade Sara också och mitt ID-kort som jag råkade glömma hemma:P Sedan så började det hela och Adams band kom också efter att de spelade sista deltävlingen i livekarusellen:) Efter ett tag att de kom gick vi till stadt:P Jag och Adam sov över hos hans kompis så vid niotiden på morgonen gick vi och jag åkte hem:) Det var den kvällen, första gången på stadt för mig också:) Hare bra!

Kommentera här: