dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Allt ser likadant ut som det gjorde när vi gick där!

Hejhej igen!

Idag så vaknade jag ju hos Adams kompis och sen så åkte vi hem ganska tidigt så att vi bägge kunde sova:P Jag åkte buss hem och när man gick till bussen kom man på att man fått skoskav ännu en gång av de skorna:P När man kom hem så duschade jag och tog på mig onepiecen och somnade framför TV:n:)



Sen var det mat och innan jag somnade så åt jag frukost:P Efter maten så fyllde jag i mina uppgifter som rekryteringsmyndigheten ville att man ska fylla i via internet så jag hoppas inte att de kommer kalla in mig att mönstra:) Sedan kom Elon med födelsedagspresent:)



Vi gick till vår gamla gamla skola och förvånansvärt så ser alla klassrum precis likadana ut nu även om vi gick där för fem år sedan:P Jag kunde inte gå i några skor så det blev foppa, dumma skoskav:P Sedan har jag bara slöat, väldigt många som har frågat om gårdagen:P Ska nog lägga mig tidigt idag tänkte jag så godnatt!

Kommentarer:

1. Anonym:
Haha gillar "Ditt fina namn:" där man ska skriva namn ;)

Du fick Barbapappa ändå!

Såg tröjan nu, Riktigt snygg! :)

Kommentera här: