dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

18 år idag som betyder att jag är myndig nu!

Heeeeeeeeeej!

Nu är jag myndig! :D Yey:D Jag har fått detta på morgonen:D En digital fotoram, ett stativ, hörlurar, en bok om tältmat, två trisslotter, two and an half men säsong två, schlagerfinal 2012 och 1000 kronor:D



Jag skrapade nyss trisslotterna och jag vann, på bägge:D Jag vann 75 kronor så nu ska jag köpa tre trisslotter till:D Mormor kom nyss in med en chokladkanin:D Nu ska vi äta, släkten och sen får vi se vad som händer:D Ha en bra dag! :D

Kommentarer:

1. Camilla Hagman:
Grattis igen Rebecca! Vilken fin blogg du har, bra jobbat. Ser att du fått många o bra presenter. Kul! Sköt om dig o blogga på :-) Kram Camilla
2. Camilla Hagman:
Grattis igen Rebecca! Vilken fin blogg du har, bra jobbat. Ser att du fått många o bra presenter. Kul! Sköt om dig o blogga på :-) Kram Camilla

Kommentera här: