dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Trevligt tjut som sätter igång när man precis gått upp!

Heej!

Idag har jag varit ledig:D När jag gick upp i morse började larmet tjuta och jag fick panik! Jag stängde av larmet jättefort och sedan ringde jag till larmcentralen och sa att det bara var jag som satte igång larmet:P Åkte in till stan och klippte och färgade håret som blev superbra! :D Jag handlade födelsedagspresenter till Lisen och Elon efter jag varit hos frisören:) Slog in de snyggt innan jag stack iväg till scouterna:)



Idag fick jag vara ledare för de äldsta och då åkte vi iväg på våra cyklar till en plats ute i skogen nära oss som ska vara vår hajkplats där vi kan åka och grilla och sånt:P Jättemysigt och imorn börjar skolan igen och om jag har tur slutar jag 20 över elva:D Vi får se hur det slutar men nu ska jag sova så vi hörs!

Kommentera här: