dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Längtar, längtar och längtar för fullt!

Tjabba tjenna igen!

Idag är det 40 dagar kvar till nästa del på ledarutbildningen ska'ut:D Jag fattar inte hur mycket man kan längta så mycket efter så många människor jag bara har träffat i en vecka:) Man var ju med de 24/7 i en vecka så man lär ju känna de på alla möjliga vis, både glada, pigga, trötta och griniga:P Så känner man ju inte med alla i klassen, bara de man är med:)



Vårt vindskydd där vi sov på "hängmattor":D Det är jätteroligt att vara med ett främmande gäng hela tiden i en vecka och sedan bara åke:P Men jag får ju träffa alla om 40 dagar och det vill jag jättegärna och ett av de bästa är ju att vi ska vara på sjöhaga:D Yey, det är min favoritlägerplats:D Ska sova nu så hejdå!

Kommentera här: