dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Benen bara vek sig så att jag inte kunde stå upp!

God kvällens!

Biologi, idrott, engelska och fotografisk bild har stått på schemat och då har man ramlat på idrotten för benen vek sig helt plötsligt men det gick bra:P Fått tillbaka det överraskande provet på engelskan och jag är ganska nöjd:) Min låda/kamera på fotografisk bild och jag satt ihop och målat svart inuti:P Ska fota imorn med min låda:D



Eftersom jag blev klar tidigare än fyra kunde jag ta en tidigare buss och komma hem en halvtimme tidigare vilket gör att jag inte blir så stressad till scouterna:) Idag fick jag och Lisen vara med de som är lite äldre, alltså de som går i klass mellan fyran upp till nian:) Man måste se allvarlig ut när man är ledare;P Nu är det tänkt att jag ska duscha och sen ska jag sova så vi hörs!

Kommentera här: