dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

GBG med en inköpslista!

Heeej!

Igår var jag i GBG och shoppade med Emma, Monica och Maja:D Monica hade en inköpslista som Emma fick av Monicas Mamma:) Lite roligt men vi hittade allt som Monica skulle ha så nu är hennes mamma stolt över oss alla:P Jag hittade också en hel del även om jag egentligen inte skulle ha något:P Detta blev det, ett par skor, lite lim, två par vantar, en lila tröja, en skjorta och ett par gröna byxor:D Grönt och lila:D



Vi var väldigt trötta på tåget dit men på hemvägen hade vi väldigt roligt med våra konstiga kommentarer som igen typ fattar, det är nog bara vi men det är ju så det ska vara:D Innan tåget gick köpte vi varsin frapino med chokladsmak och vi åt en bit av en kladdkaka jag hade bakat också:D Vi käkade naturligtvis mat på subway och jag och Monica är vikingar som åt en hel var och vi var även vi som fick med oss mer än fem påsar tror jag:)



När man kom hem visste jag om att vi skulle ha gäster och jag hoppades faktiskt på att det bara skulle vara föräldrar där för jag var jättetrött och hade ont i huvudet men så var det inte. Min före detta klasskompis var där så jag fick ju inte sitta vid datorn eller tvn för då blev det lite synd om honom så mellan elva och halv ett kämpade jag med att hålla ögonen öppna för jag var jättetrött och till slut sa jag att jag skulle gå och lägga mig så det gjorde jag och efter en halvtimme åkte gästerna hem:) Så var det igår men vi ses ikväll!

Kommentera här: