dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Om tio veckor är jag på väg hem från rosa del!

Helloj!

Idag har familjen haft fars dag-middag hemma med mormor och morfar och både morfar och pappa vann 25 kronor var:P Efter maten räknade jag matte och sedan har jag gjort en hajk-lapp som spårscouterna ska ha imorgon:) Imorn är det invigning och då åker scoutskjortan på med mina två nya märken:P Jag ska själv få dela ut märken till de som jag gick med på kämpaleken så det blir spännande:)



Idag har jag även tränat på lifelub och då blev det body combat, det vanliga;) Om en månad ungefär blir det en ny release:D Skola imorn och då får man träffa sina underbara klasskompisar igen:) Bara så att ni vet har jag kollat upp tåg som man kan ta till ska'ut rosa del:P Det är nästa år i januari och det kan ju hända att man byter tågtider men jag vill inte vänta mer, vill träffa ska'utarna nu för de är så underbara de med:D Ha det gött!

Kommentera här: