dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Julens bästa sånger för cello!

Tjennare!

Idag har jag skrivit ut mina bilder som jag redovisade på fotografisk bild igår:) Jag skrev ut alla bilder eftersom jag är väldigt nöjd med mina bilder:D Några utskrifter blev fel så jag fick ta med mig de hem:D Har lyssnat på en SYV idag också inför individuella valen i trean och jag har nog nästan bestämt mig:P Det kommer nog absolut bli pedagogiskt ledarskap och sen kommer det svåra, tyska steg 4, multimedia B eller scenisk gestaltning fast det sista är nog bara en rolig grej men vi får se vad det blir:)



En mattelektion blev det också och sen råkade jag sätta mig på direktbussen så mormor fick hämta mig och så busstationen träffade jag en cellist och violinist i orkestern och de skulle jag träffa om ca en timme så det blev bara ses sen då:P På orkestern spelade vi jullåtar och nästa vecka är det avslutning med en lite konsert:D Efter orkestern brukar jag spela med min lärare men då kommer Olivia också och vi spelade massa jullåtar och så ska det vara även nästa vecka:) Vi ska spela in det också så vi får lyssna på hur vi låter:D Ska fortsätta med engelskläxan nu!

Kommentera här: