dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

60 dagar kvar till ska'ut rosa!

Tjennixen!

Imorse somnade jag på bussen, trevligt när alla kanske tittar på en fast jag hade ansiktet mot fönstret och det var en främling som jag satt bredvid på bussen och jag djupsov inte för jag tittade ut när vi stannade så jag visste jvart jag var:P Haft fotografisk bild och denna lektionen var den sista innan redovisning och jag tror att mina bilder är klara:D Efteråt hade vi svenska och då håller vi på med värsta språket som är en svensk TV-serie som vi ska göra och jag ska prata om barnspråk hade jag tänkt mig:) Jag ska vara konferencier också för jag tycker sånt är lite roligt;)



Vi hade matte också och det var ganska roligt eftersom jag fick ett skrattanfall i slutet och det roliga är ju att jag visste inte vad som var roligt;D När vi hade slutat gick jag, Maja och Emma runt i affärerna och kollade, det blev en elake Måns-macka också:) Sedan åkte jag hem och plugga etikprov och debattävling som är imorn och debattävlingsgrejset blev min grupp klara med idag på svenskan:)



Mellan allt pluggande gick jag på funky kids-showen och då helt plötsligt var det någon snubbe som backade på mig och jag fick ju snabbt som ögat gå bortåt men då säger snubben "jag skojade bara Rebecca" och då ser jag att det är en av våra scoutledare som sköter sin åker just nu så han har inte varit med än så länge men han brukar vara med när det inte finns någon åker att sköta:P Syrrans stod bredvid och undrade nog varför han gjorde så men vi scoutledare är sådana, Lite konstiga;P Ska snart sova så vi ses!

Kommentera här: