dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Näst sista maj tvåtusenelva!

Hejhej!

Idag har det varit skola och då var det prov i samhällskunskap, kolla på engelsk film och räkna matte:) Sedan gick jag, Monica, Maja, Emma och Jenny och käkade på elake måns:) Jag följde med Jenny till optikern och sen åkte jag hem:P När man kom hem åt man lite till;)



Vid fem spelade jag cello för sista gången denna termin med Olivia och min lärare:D Det blev triospel med bland annat den blomstertid nu kommer:) Sen åkte man och var ledare och då käkade vi korv med bröd och jag hade hand om ketchupen och de äldsta tyckte det var jätteroligt att putta på mig då så att jag missade;P Jag hotade med att spruta ketchup på dem så de slutade:D



Efteråt skjutsade vi hem en "efterlämnad upptäckare" som vi känner mycket väl eftersom det är ett barn till en ledarekollega som inte var där idag:P Sen åkte vi hem och då försökte man jobba lite med temaarbetet men vi får se hur det gick:) Nu ska jag sova så dröm sött!

Kommentera här: