dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Jag får åka med till Berlin!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Jag får åka med till Berlin! :D Fast jag tycker mycket synd om Maja och Monica som inte får åka med:( Jag hoppas verkligen att några hoppar av så att de får följa med:) Ska bli roligt och jag ska skicka några vykort:P Berlins köpcenter Ka De We:)



Har varit på hälsokontroll också och skolsköterskan vet hur man tittar i folks ögon när man pratar:P Sen har man fått tillbaka ett matteprov och en uppgift i engelskan:) Blev nöjd med resultatet:) Som alla de andra måndagarna har jag varit ledare och nu har man fått anmälan till lägret och sen har jag och Lisen fått en anmälan till ledarkursen:)


Här är två bilder från första lägret då vi var knappt 3000 personer och det var häftig att se alla på lägerbålet då alla tågade in på ett långt led och sjöng lägersången:D Man ser byarna alltså alla tält bakom träden:) Vi kokade korv i skogen hemma hos någon av våra spåscouter och vi har även spårat med Lisens hund idag:P Nu måste jag sova så sov gott och dröm sött:D

Kommentera här: