dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Beeptest!!!!!!!!!!

God kvällens!

Idag har jag först haft tyska och då var det någon tjej som är svensk fast utbildar sig i tyskland som var på besök idag:) Sedan har man jobbat med matte ännu en gång och läst två kapittel i hungerspelen och det är så spännande:D



Sista lektionen var som vanligt idrott och då var det för första gången i mitt liv beeptest! Jag gillar det absolut inte ska jag säga! Det gick väl okej:) Sen har jag spelat med orkestern:D Spelade roliga låtar idag, mycket skoj! :D Sen har jag börjat öva att spela efter g-klav istället förbasklav så det är bra:D



Imorn har jag ingen skola så det passar bra för jag börjar bli jätteförkyld och det hände en rolig grej när jag klev ut ur bussen imors:P Det blåste så mycket så jag sa att det är väldigt blåsig idag och jag sa det precis när jag gick förbi alla cyklar och då helt plötsligt välte alla cyklarna av blåsten eller "min magi":P Nu ska jag strax sova eller först ska jag läsa men sen ska jag sova så vi ses imorn:)

Kommentera här: