dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Servering av skolans elevrådets ordförande idag!

Heeej!

Gästerna från storstaden är fortfarande här:) Idag åkte vi till sommarstugan och då badade vi, jag var då i med badring men det var bara för att jag inte ville stå på botten:P Vi var där hela dagen och när vi åkte hem bytte vi om för att åka till ett gästgiveri i närheten:) Fick detta av barnens mamma som jobbar på Bosön:)



Vi fick trerätters och det var jättegott! Kvällen slutade med att jag hade lilla Jesper i knät och han hade napp och snuttefilt så vi myste lite:) Sen bar jag honom till bilen för han var jättetrött och nu ligger alla i sina sängar och sover:P Ska också gå och lägga mig och i några dagar framöver är jag kaninpassare:P Ska bli intressant men nu är det sängen som gäller så god natt:)

Kommentera här: