dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Hur mycket kan man längta efter några?!

Heeeeeeeeeeej!

Idag har jag börjat sy fast märken på min scoutskjorta:P Ska göra det imorgon också:) Jag har sorterat windows media player också och lagt in musiken i mobilen och mp3 och gjort massa spelningslistor:D Det behövdes kände jag:P



Jag har tittat på Letters to Juliet för typ fjärde eller femte gången detta år;) Jag ska ju till Lisen på torsdag och sova över där till fredag och jag längtar faktiskt fast det gör så att jag även längtar till Ska'ut och jag fattar inte hur mycket man kan längta efter några:? ;D



Man vet ju att man träffar sina klasskompisar och det är ju i tre år eller nu är det bara två år kvar, hur mycket tid som helst:D Men jag träffade alla Ska'ut-medlemmar en vecka och det var verkligen sorgligt att säga hejdå fast vi skulle träffas igen efter några månader men jag vill åka dit nu, jag vill inte vänta och det är ju bra att jag känner så men jag längtar som sagt!:D Nu ska jag försöka sova men vi ses med ett glatt humör! :D

Kommentera här: