dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Badat vid sommarstugan igen med gästerna!

Tjenna mors!

Idag har jag varit med mina gäster och då spenderade vi först dagen med att tre fjärdedelar av gästerna fick kamma av lite luss, tur att inte jag fick:P Sedan åkte vi iväg till sommarstugan och badade massor, t.o.m lille Jesper som aldrig vill bada, badade med mig idag:D



Ikväll satt vi och åt skaldjur:D Men det slutade med att lille Jesper och hans föräldrar fick åka in till sjukhuset för han var tydligen allergisk mot något, stackaren och han är ju bara tre år:( Just nu sitter jag här i soffan och tittar på Eva & Adam med Kajsa, åtta år:)

Kommentarer:

1. Rebecka:
Sv. jo har allt sett lite härliga semesterbilder på bloggen:) Det låter jättehärligt!

ja... tycker vi borde träffas snart...

Allt är bara bra med mig, har inte jättemkt fritid(därför den mycket sena svarskommentaren...) jobbar ganska mkt o har annars ett fullspeckat schema. Men det är härligt att komma ut i arbetslivet o käna lite pengar, även om sommaren bara rinner iväg...



Kram<3

Kommentera här: