dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Cello!

Tjenna tjenna!

Idag har jag spelat cello väldigt mycket och vi ska ju redovisa om något som man kan mycket om i svenskan och jag skriver ju om cello:D Jag har skrivit klart det nu för jag var så himla sugen på att skriva om det så nu är det klart:D Ska berätta om den gången man får prova på instrument i tvåan:P Får se om jag skriver det här för det är en rolig berättelse:)



Jag har gjort lite andra läxor också. Jag och mamma gick till ica innan maten och köpte en 75% kakao chokladkaka till mig:D Sen har jag inte gjort så mycket mer förutom att ta lite kort på min nya gris:P Fick den i fredags av Emma:D Nu väntar jag på att syrrans kompis som kommer hem med våran bil så jag kan få bilnyckeln eftersom jag är uppe senast;P

Kommentera här: