dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Första dagen avklarad!

Tjenna mors!

Nu sitter jag är på hotellrummet efter en dag i Göteborgs konserthus:) Jag är bland de äldsta men de som är yngre är hur bra som helst och vi spelar väldigt fort tycker jag men jag sätter nog kanske mer än hälften av noterna i alla fall:P



Vi måste ha med oss egen lunch eller gå ut och äta och jag, Rebecka och Amanda stack till donken men när vi fick maten hade vi bara 20 minuter på oss att äta men vi klarade det;) Den celloläraren som har stämrep med oss är typ 20 år så han är ganska ung och vi cellister fick en lite chokladbit av honom förut:D Nu ska jag och pappa gå och kika i affärerna men vi ses!

Kommentarer:

1. ROBIN HOOD - gratis designhjälp:
Hejsan, skickar detta till fina blogg som finns.

" hela veckans blogg " är igång i min blogg, helt gratis & du får ett helt eget inlägg + en bildlänk i min meny hela veckan.



var med här, vinnaren presenteras imorn: http://robinhoods.se/2011/february/hela-veckans-blogg-inlaggbildlank.html#comment



Kramar/robinhoods.se - gratis designhjälp

Kommentera här: