dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Mycket att göra på listan!

Hej mitt uppe i allt!

Idag så är det bara en dag kvar till Flämslätt:D Vi slutade lite tidigare än vanligt idag så det passar sig bra:P Efteråt stack jag och köpte godis som är ett måste och sen var jag i lagom tid till bussen som gick tio i tre:) När man var hemma åt man lite och sen klipte jag naglarna för det är svårt att spela om man har för långa;P



Sedan blev det en kladdkaka som fika tills imorgon fast jag ska ju inte ha mied mig hela;D Vad har hänt mer? Jo, jag har målat naglarna gröna och snart ska det bli graffittinagelack:) Har gjort lite mer saker inför lägret men jag ska ladda kameran, fläta håret ikväll och packa så det får jag göra strax:P



Jag har börjat ändra färgen på bloggen nu men det är inte riktigt klart för inann jag ska vara klar med det måste detta inlägget vara färdigskriven;P Jag tycker att det kan vara det nu och jag har varit jättespralig idag så några i min temagrupp blir skojsura på  mig för att jag ska vara ledig;D Hejdå, skriver kanske imorgonmorgon om jag hinner eller på Flämslätt:D

Kommentarer:

1. Anonym:
Komentera gärna något roligt här! :D
2. Rebecka:
Hej, jo sry råkade trycke på enter;P

aja, sshit va kul att det e läger, även om jag inte e med:) skulle vilja det men jag har fullt upp ändå:)

Kul dedär med rum-filmen. Jäftigt!

Vi får träffas nån dag tycker jag. det va riktigt länge sen nu...



kramar:D<3

Kommentera här: