dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Bikehajk!

Heeeej!

Nu har jag kommit hem från bikehajken med de stora scouterna fast de är ju några år yngre än mig men det är jätteroligt att få vara scoutledare någon gång ibland:) Ett självklart när man är ledare får man mycket godis och chips av barnen:D Fick vara med och dela ut kort när de äldsta av de små körde poker;P Det hände massor med roliga grejer och vi fick sova innomhus:D Det visste inte jag innan vi var framme;)



Idag har jag varit trött av de två långa cykelturerna som vi gjorde igår och idag:P Internet har inte funkat så jag har varit arg i ca tre timmar men äntligen funkar det! :D Ska nog gå och lägga mig och smälta allt godis jag har ätit:D Det blev alla resternade lillebrors bästa kolablandning:D Mumsigt ska jag säga och imorgon blir det nya färger i bloggen för det är en ny månad:) Godnatt! :)

Kommentera här: