dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Skrattat och skrattat!

Tjenna mors!

Idag har vi haft urnsättning för farmor. Efteråt åkte vi till Lundsbrunns kurort och åt med släkten:) Satt brevid kussarna som börjar på E:P Det var en skum kvinna som gick utanför och det var då det hela skrattandet började:D



Sen när vi skulle äta efterrätt grejade vi med vår äldstas kusins te:P Vi hällde i hallonpanacotta som båda 94:orna åt av en slump och det var inte så jättegott vill jag säga;) Kusinens te såg inte särskillt gott ut efter det och vi tog en massa kort och då skrattade vi väldigt mycket så att jag fick ot i käkarna och i magen:D



Sen har jag och Elin tränat zumba och nyss har jag käkat lite popcorn:D Tittat lite i min skolkatalog som jag köpte i torsdags:D Imorgon är jag ledig men jag måste jobba lite med läxorna ändå:( Jaja, vi ses! :D

Kommentera här: