dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

m&m´s!

Gokvällen!

Idag försökte jag sova ganska länge men det går inget vidare när det är så ljust på morgonen;) Ska skaffa rullgardin när jag gör om rummet på sommarlovet. Jag längtar jättemycket till sommarlovet eller framför allt tills det blir vår och sen sommar när man kan gå utan jacka:P

Jag följde med mamma och handlade efter maten och köpte lördagsgodis:D

 



Medans jag åt kollade jag på film på datan. Jag såg faktiskt bring it on för det var jättelängsen jag såg den. Jag gillar att kolla på film och jag har kommit på att jag har ganska många filmer som är mina och de tar jag med mig sen när jag flyttar hemifrån. Fast det är ett tag kvar till det;P

Jag har inte gjort så mycket mer än detta, data och TV. Hoppas ni får en bra kväll:)

Kommentera här: