dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

1 Vecka!

TjabbaTjena!

Idag har det gått en vecka i skolan. Har bara haft en ganska svår tyskläxa igår. Idag såg man fram emot att ha en 2 timmar coh 10 minuter lång SOlektion. Vi läste några artiklar och diskuterade mest, nästa SOlektion ska vi reflektera om olika former av dödshjälp och sånt. Sen hade vi svenska i 1 timme och då var det genomgång och vi läste lite. Efter de hade vi mat o sen var det sista lektionen som var gympa, pulkåkning. Jag stukade foten förra veckan och har fortfarande ont så jag var inte med o åkte pulka. Min lärare sa att jag skulle gå en kort promenad istället så jag sa att om jag går hem blir nog en lagom promenad. Typ efter halva vägen började jag få ont men jag fortsatte att gå tills jag kom hem;P

Nu när det är mkt snö här börjar jag längta till fjällen. Ska åka V.7 till Lofsdalen och bor ca 350 m från liftarna:D









Ikväll ska jag se på Let´s dance och vem tycker du ska åka ut idag??

ha de bra!
/ Rebecca

Kommentera här: